الجمعة، 4 أكتوبر 2013

ترانيم باوربوينت حرف ب

التحميل من
MediaFire


حرف ( ب)


بادخل عرش النعمه
بارفض وباصرار
بارفع اسم الهي
بارفع ذبيحتي بفرح
باركي يا نفسي الرب
باسمك نحن منتصرون
باكتب لك ايامي
بالايادي صفقوا
بالدم المسفوك
بارفع الهي بكل
بارك بلادي
باركي يا نفسي الرب ولا تنسي
باعترف قدامك
بالاحضان الابويه
بالايمان بالايمان
بالعز امر
بتسبيح الرب ينطق
بثقه اتقدم
بحبك ربي يعزف
بحر محبه الفادي
بدم يسوع صرنا
برباط الحب اسرني
برغم الغيمه
بركات علي راس الصديق
بره بيتي
برغم الغيمه
بركات وافره علي رؤوسنا
بسمع الاذن
بشاير فرح
بشوق وحنين
بصليبك صار لي
بصوتي الي الرب اصرخ
بعد قليل جدا ييجي
بعين ايماني اراك
بعد ما كنت عبد اجير
بقربك يا حبيبي يسوع
بقوه لاسم يسوع
بقلوب الشكر الفرحانه
بكتني يا روح الله
بمخافتك
بمراحم الرب اغني
بمراحم الرب اغني عن حقه
بنحبك نسجد ليك
بنعظم دمك يا يسوع
بنحط حياتنا قدامك
بنعير ابليس وجنوده
بيسوع الرب
بين يديك راحتي
بيك افراحي ابتدأت


التحميل من
فورشيرد



بابا يا ابو المراحم يا عطوف.pptx
بابا يا ابو المراحم يا عطوف_2.pptx
بابتسامة.pps
باحزن لما بتذكر.pps
باختارك أنت يا إلهى.pptx
باختارك بقدم نفسي ذبيحة.pps
بادخل عرش النعمة .pps
بادخل عرش النعمة.ppt
بارفض وبإصرار.pps
بارفض وبإصرار.ppt
بأرفض وبإصرار.ppt
بارفع اسم الهى.pps
بارفع اسم إلهى.pps
بارفع إسم إلهي.pps
بارفع اسم الهى.ppt
بأرفع اسم الهى.ppt
بارفع اليك تسبيحي طول ما انا موجود.pps
بارفع إليك تسبيحى.pptx


بارفع ذبيحتي بفرح (2).pps
بارفع ذبيحتي بفرح.pps
بارفع ذبيحتي بفرح.ppt
بارفع ذبيحتى.PPS
بارك بلادى.ppt
بارك بلادي.ppt
باركوا الرب (مز134).ppt
باركوا الرب ياجميع عبيد الرب الواقفين في بيت.ppt
باركى وكل مافي باطنى.PPS
باركي يا نفس الرب وكل ما في باطني.ppt
باركى يا نفسى الرب و لا تنسى.pps
باركى يا نفسى الرب و لا تنسى.ppt
باركى يا نفسى الرب وكل ما فى باطنى.pps
باركي يا نفسي الرب وكل ما.pps
باركى يا نفسى الرب ولا تنسى كل حسناته.pps
باركي يا نفسي الرب ولا تنسي كل حسناته.ppt
باركي يا نفسي الرب.ppt
باركي يا نفسي الرب_2.ppt
باركى يا نفسى.pps
باركي يانفسي الرب ولاتنسي.pps
باسبحك ربى يسوع.pps
باسم الرب يسوع ناتي.ppt


باسم فاديّ انادي.ppt
باسمك نحن منتصرون.pps
بأسمك نحن منتصرون.pps
باسمك نحن منتصرون.ppt
باسمك يا فادينا.ppt
باشكر ربى فى صحرا حياتى.pps
باعترف قدامك (2).pps
باعترف قدامك يايسوع المسيح.pps
باعترف قدامك.pps
بأعترف قدامك.pps
باعترف قدامك.ppt
باعترف.pps
باعترف.ppt
بالأحضان الأبوية (2).pps
بالاحضان الأبوية.pps
بالأحضان الأبوية.pps
بالأحضان الأبوية.ppt
بالاحضان الابويه.pps
بالأحضان الأبويه.ppt
بالايادي صفقوا اهتفوا لله.ppt
بالايادى صفقوا.PPS
بالأيادى صفقوا.pps
بالإيمان .. بالإيمان.pps
بالإيمان.ppt
بالحب يضمنا ويبارك عمرنا.ppt
بالحقيقة نؤمن باله واحد.pps
بالحيثارات جينا نغني لك.pps
بالـدم إحنـا عابريـن بنعلـي رايـات النصـرة.ppt
بالدم احنا عابرين.ppt
بالدم المسفوك.pps
بالدم المسفوك.ppt
بـالـدمـوع يا رب كلمتك.pps
بالدموع يارب انا كلمتك يايسوع انا عاهدتك.ppt
بالصلاة والصوم.ppt
بالعز امر ورفع راسي.ppt
باللحن مع الأشعار.pps
باللحن مع الأشعار.ppt
بالنعمة لنا قبول.pptx
بالنعمة لنا قبول_1.pptx
بالنعمة والقصد دعانا.pps
بالنعمة والقصد دعانا.ppt
بالنعمة والقصد.pps
بالهتافات والتسبيحات.ppt
بامسك فيك.pps
باندهاش واعجاب باجلال وخشوع - Copy.ppt
باندهاش واعجاب باجلال وخشوع BSA.ppt
باندهاش واعجاب باجلال وخشوع.ppt
باندهاش وإعجاب.ppt
بأندهاش.ppt
بتدور على الحياة متترخش قرارك.pps
بتسبيح الرب ينطق فمي.pps
بتسبيح الرب ينطق.ppt
بتعديني.ppt
بتفهمني وتحس بي.pps
بتفهمنى.ppt
بتنادي علي.pps
بثقة أتقدم (2).ppt
بثقة أتقدم -أسامة.ppt
بثقة اتقدم.pps
بثقة أتقدم.ppt
بثقه اتقدم امام عرش النعمه.PPS

بجلال مجدك.ppt
بحب مصر.pps
بحبك أنا مريض.pps
بحبك أنا مريض.ppt
بحبك باهديلك.ppt
بحبك بهديلك كل قلبي2.ppt
بحبك بهديلك كل قلبي.ppt
بحبك بهديلك يا يسوعي حبك لي اغلى ما في حياتي.ppt
بحبك ربى يعزف قلب.ppt
بحبك ربى يعزف قلبى.ppt
بحبك ربي يعـزف.pps
بحبك لأنك حبتنى من البداية.ppt
بحبك يايسوع.pptx
بحبه يسوع قد أنقذني.pps
بحر محبة الفادي (2).pps
بحر محبة الفادى.pps
بحر محبة الفادي.pps
بحر محبة الفادى.ppt
بحر محبة.PPS
بدم يسوع صرنا أحرار.pps
بدم يسوع هلليلويا.ppt
بدون حبك انا تايه.pps
بدون حبك أنا تايه.ppt
بـرباط الحـب أسرنـي.pps
برباط الحب.PPS
برة بيتى وحضن ابويا.PPS
برة بيتى وحضن ابويا.ppt
برة بيتى.pps
برجاء إغلاق التليفون المحمول.ppt
برغم الغيمة (2).pps
برغم الغيمة .pps
برغم الغيمة وجروحنا الأليمة.ppt
برغم الغيمة وجروحنا القديمة.ppt
برغم الغيمة.PPS
بركات على رأس الصديق.ppt
بركات وافره.ppt

بركات.ppt
بره القلب يارب أنا شفتك.pps
بره بيتى وحضن ابويا.ppt
بره بيتى.pps
بسمع ِ الأُذن ِ قد سمعتُ عنكَ.ppt
بسمعِ الأذنِ.ppt
بشاير فرح.pps
بشوق وحنين (2).pps
بشوق وحنين.pps
بشوق وحنين.ppt
بصوتي إلى الرب اصرخ.pps
بصوتي إلى الرب اصرخ.ppt
بصوتي إلي الرب أصرخ.ppt
بطول اليوم عايش محروم.ppt
بعترف قدامك يايسوع المسيح.ppt
بعترف قدامك.pps
بعد قريب جداً ييجى.ppt
بعد قريب جداً_ المؤمن الأمين.ppt
بعد قليل جدا يجي.ppt
بعد قليل جداً ييجي.pps
بعد قليل جدا ييجي.ppt
بعد قليل جدا.PPS
بعد ما كان.PPS
بعد ما كنت عبد أجير.pps
بعد ما كنت عبد اجير.ppt
بعد ما كنت.PPS
بعد ما مات.pps
بعلو حسى.ppt
بعين إيماني أراك.ppt
بفضل نعمتك.pps
بفضل نعمتك.ppt
بقربك يا حبيبى يسوع.pps
بقربك يا حبيبي يسوع.pps
بقربك يا حبيبي يسوع.ppt
بقربك يا حبيبي.PPS
بقلبى وروحىـ.ppt
بـقلـوب الشكر الفرحانة.ppt
بقوة لاسم يسوع (2).pps
بقوة لاسم يسوع.pps
بقوة لإسم يسوع.pps
بقوة لاسم يسوع.ppt
بك نسبيحي دائما.pps
بك ومنك.pptx
بكتبلك ايامي رسالة حب باكتب لك.ppt
بكتنا على الخطية تعال من عند الاب بالانسكاب تعالى.ppt
بكتني يا روح الله.pps
بكتنى.ppt
بللت فراشي.pps
بللت فراشى.ppt
بمخافتك بمخافتك.pps
بمخافتك.pps
بمخافتك.ppt
بمراحم الرب اغنى عن حقه.pps
بمراحم الرب أغني وياه أنا قلبي.pps
بمراحم الرب اغنى.pps
بمراحم الرب اغنى.ppt
بمراحم الرب أغنى.ppt
بمراحم الرب أغني.ppt
بمراحم الرب وياة.PPS
بمراحم الرب.ppt
بناقص.ppt
بنحبك نسجد ليك (2).pps
بنحبك نسجد ليك (2).ppt
بنحبك نسجد.pps
بنحط حياتنا قدامك (2).pps
بنحط حياتنا قدامك.pps
بنحط حياتنا قدامك.ppt
بنحط حياتنا.PPS

بنعظم شخص المسيح.PPS
بنعظم شخص المسيح.ppt
بنعير ابليس وجنوده - أسامة.ppt
بـنـعـيرابـلـيـس وجـنـوده.ppt
بنيجي ونتواضع قدامك.pps
بنيجي ونتواضع قدامك.ppt
بيسوع الرب نحن منتصرون.ppt
بيك أفراحي ابتدأت (2).pps
بيك أفراحي ابتدأت.pps
بيك افراحى إبتدات.ppt
بيك أفراحي ابتدأت.ppt
بيك أفراحى ابتدت.ppt
بيك افراحى.ppt
بيك ربى أحتميت.pps
بين يديك الحانية (2).pps
بين يديك الحانية.pps
بين يديك الحانية.ppt
بين يديك راحتى.ppt



حرف ( ب )

ترنيمة - الهوس 3 باركو الرب
http://www.masi7i.com/uploads/188/3157/_3___.ppt

ترنيمة بمراحم الرب أغني
http://www.masi7i.com/uploads/551/35..._rab_O3ney.pps

ترنيمة - بنحط حيـاتنا قدامك
http://www.masi7i.com/uploads/551/3225/__.ppt

ترنيمة - بقربك يا حبيبى
http://www.masi7i.com/uploads/551/3224/__.pps

ترنيمة - بشوق و حنين
http://www.masi7i.com/uploads/551/3223/__.ppt

ترنيمة - بأيمان لا يلين فى حبك
http://www.masi7i.com/uploads/551/3222/____.ppt

ترنيمة - بقوة لاسم يسوع
http://www.masi7i.com/uploads/551/3201/__.pps

ترنيمة - بنحبك نسجد ليك
http://www.masi7i.com/uploads/551/3200/__.pps

ترنيمة - بنيجى ونتواضع قدامك
http://www.masi7i.com/uploads/551/2409/__.ppt

ترنيمة - بحراب طعنوه
http://www.masi7i.com/uploads/551/2406/_.ppt





ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

سلام ونعمة رب المجد يسوع