السبت، 4 مايو 2013

ترنيمة جاز في نفسي سيف

جاز في نفسي سيف

كلمات ترنيمة
جاز في نفسي سيف

جاز في نفسي سيف لما شفته على الصليب
مسحوق من الالام
جاز في نفسي سيف
صلبوا ابني الحبيب
صلبوا رئيس السلام

بالمسامير سمروا الايدين اللي ياما فتحت عينين
واللي رفعت كل قلب حزين... بالمسامير

ده اللي رفع كل حزن وداء...
ده اللي قال طوبى للودعاء
ولكل العيانين بلمسة من ايديه اعطى شفاء
يافادي...يافادي... يافادي...يافادي...
صوتي عليك بينادي
يافادي...يافادي...يافادي...يافادي...
صوتي عليك بينادي

مشيت رجليك الطاهرة في الارض مكان خطاوينا
وبجرحك وبجلدات ظهرك يايسوع احنا شفينا

وانت مللك الملوك
وانت صاحب السلطان
جزت في المر وكل هوان علشان تفدينا
يافادي...يافادي... يافادي...

ملك الملوك
صاحب السلطان
يافادي... يافادي... يافادي...


حمل

http://www.4shared.com/file/81245090/7a3cdec4/___.html





ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

سلام ونعمة رب المجد يسوع